Jag har hållt i en orm!

Nu är jag hemma från skolan. Philip och jag hann också iväg och röstade innan. Jag röstade på moderaterna till riksdagen och socialdemokraterna till kommun och landsting.

På den sista naturlektionen kollade vi lite i mikroskop på små söta djur som bodde i 2-månaders gammalt vatten. Riktiga snyggingar måste jag säga! Innan vi slutade gick vi också till ormen som vi har på skolan, Alice hette den. Jag fick hålla den ända tills den försökte strypa mig ;) Bilder kommer senare idag!

Nu håller Philip och jag på och lagar mat. Falukorv i ugn kanske inte låter som världens bästa fredags-mat, men det får duga idag!



Såhär såg jag ut idag! Till det hade jag också tights och här ser ni också ett av mina nyinköpta halsband. Fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0