Kanske lite produkter?

Nu har jag letat lite i min historia-bok och strukit under det som verkar viktigt. Jag ska nog försöka göra klart uppgiften idag, fast den är tills på nästa fredag. Det är skönt att ha det gjort så tidigt som möjligt, tycker jag!

Kollar också med ena ögat på Pretty Wild, som går på kanal 3. Ganska så kul, faktist :)

Imorgon är det lååång sovmorgon. Jag ska dock till salongen en snabbis vid 5 för en sling och klipp för att få ihop lite timmar. Linda (min handledare) sa också att jag skulle "få något för att jag hjälper till där så mycket" hihi, undra vad det kan vara. Kanske lite produkter? Hoppas!

Ikväll blir det film, som vanligt, men i like it! Älskling skulle köpa lite choklad på vägen hem från jobbet och så har vi popcorn hemma så det räcker nog :) Undra om jag äter för mycket godis och chips? Jag har iallafall inte gått upp något, men funderar ändå på att börja motionera lite, bara för skojjs skull :)

Men nu ska jag göra klart min historialäxa :) Förresten, är det någon som har något förslag på en bra film man kan se ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: Tildan

Jag tänkte precis kolla på filmen " Grown ups" har inte sett den innan men det verkade rolig så kolla på den ;)



Puuss hjärtat

2010-09-19 @ 19:52:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0