Kinamat och shopping

Glömde ju berätta vad som hände igår efter eget hår!

Philip hämtade upp mig när jag hade slutat, runt 12-tiden. Vi åkte in till stan för att käka kinamat. Supergott var det och älskling bjöd mig också, gulle <3 Efter det åkte vi till Ikea. Vi strosade runt där inne ett bra tag, men kom ändå ut utan en enda grej. Märkligt..

Eftersom det ligger ett shoppingcenter precis i närheten gick vi in där också. Jag hittade lite grejer, bland annat två halsband och en skjorta :) Jag visar senare!

När vi kom till Nybro igen gick vi in på ÖB och shoppade lite godsaker till kvällen. Vi åkte också till apoteket och hämtade ut mina p-piller, vilket verkligen var på tiden eftersom jag är på sista pillret!

Självklart blev det också en film på det! Vi visste direkt vilken vi skulle ha och var ute på 5 minuter, istället för 50 som det brukar vara ;)



Här är filmen vi såg. Det är en komedi och den är verkligen att rekommendera, för den var super :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0