Kundpass idag

Shit, vad mörkt det är! Det var nog det absolut första jag tänkte på när jag vaknade. När klockan ringde tänkte jag bara "det måste ju vara något fel, för det är mitt i natten nu" Men det var det inte..

Sitter nu och äter ris med kycklingnuggets från igår. Mums med mat på morgonen! Har blivit mackor nu ett tag bara för att vi inte haft några rester, men detta är absolut mycket bättre! :)

Idag är det kundpass i skolan. Vi börjar vid kvart över 8 och håller på fram till kvart över 12. Medans de andra har brud, kan jag gå hem! Bra va? :)
Så jag är hemma ungefär vid halv 2, eftersom jag tar tåget vid 1-tiden.

Dock får jag inte se älskling så mycket idag, för han jobbar hela dagen.. Tråkigt, men jag får nog hitta på något annat själv :) Bara ta det lugnt helt enkelt!



Blir nog detta halsbandet idag. Vad jag har till får jag se sen :) Nu ska jag göra mig iordning, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0