Läggdags

Nu ligger jag i soffan med min kära pojkvän och vi ska snart gå och lägga oss. Har gjort historia-läxan och även spelat lite mario-cart, super!

imorgon blir det historia på morgonen där maria och jag ska ha muntlig redovisning på sveriges och frankrikes kungar, mhm intressant va? kul kul att lyssna på och de. Men troligtvis blir det inte mycket mer gjort den lektionen än just att lyssna på resterande redovisningar. Efter historian ska Erika och jag ha ett projektarbetes-möte med vår handledare, så jag får verkligen springa från Jenny (en annan skola som vi har historia på) bort till vår skola, Lars Kagg. Vid 10 är det idrott men inget ombyte, bara lite prat och så, så det är väl skönt :) Eftermiddagen är jag inte speciellt uppdaterad på, men jag har för mig att vi skulle på någon valinformation borta i kalmarsalen så vi skulle sluta vid 3 och det är ju inte helt fel, eller hur? ;)

Men nu väntar sängen, pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0