Lång dag på jobbet..

Shit, jag är så fruktansvärt trött att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Idag har jag haft 3 stycken egna kunder; en klippning och två färg+klipp. Dessutom har jag fått lägga i en bottenfärg + en till klippning. Jag har dessutom schamponerat X antal kunder. Sammanlagt tror jag att jag har suttit ungefär en halvtimme idag. Alltså har jag stått upp ungefär 8,5 timmar. Ont i fötterna, ryggen, benen och huvudet. Jag är helt slut.

Imorgon är det skola som vanligt. Dagen börjar med kundpass och efter det slutar jag (har plockat bort brudkursen eftersom jag läser historia). Vid 3 är det skolfotografering så jag får väl fördriva lite tid på stan. Ska bland annat köpa permanentvätska, för jag ska permanenta mammas kompis hemma sen. Förhoppningsvis hinner jag med 4-tåget.

Nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0