Lite lön!

Kom hem från salongen för en kvart sedan. Jag hade en kund som skulle slinga lite ljusa slingor och klippa sig. Hon hade ganska kort hår, så det var ju inte den lättaste klippningen, men det blev skitbra måste jag säga! Hon hade några lustiga knölar i huvet som jag inte vet vad det var :o men det gick väl bra ändå ;) Jag är inte så känslig av mig ;) haha.

Fick lite "lön" av Linda idag också, en 500ing satt ju inte fel ;) Får se vad jag gör med den, kanske lägger den i älsklings och min gemensamma kassa. Vi sparar till en utlandsresa, än så länge har vi ungefär 10 000 kr :) Visst är vi duktiga? :)

Imorgon är det salongen igen. Vet inte riktigt vad jag har för kunder, men det är ju alltid någon :) Dessutom blir det ju lite sovmorgon när man ska gå upp vid halv 8, istället för 6 som jag gör i vanliga fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0