Lunchrast!

Är hemma nu på min lunchrast. Det blev stekt potatis och köttfärslimpa.. Haha, man får ta vad man får!

Det är en lugn dag idag på salongen, och det är ju skönt för omväxlings skull. Jag har designat det nya skyltfönstret ;), permanentat, fixerat, färgat ögonfransar och bryn och stylat. Inte så mycket, med andra ord. Haha, jag råkade också säga till en kund att jag har namnsdag idag.. Pinsamt. Hon bara "hehe, okej grattis då".

I eftermiddag blir det lite mer att göra iallafall. Jag har två klippningar inbokade, en nu vid 2 och en vid 4-tiden tror jag det var. Hoppas jag slutar vid halv 6!



Jag just nu. Lockigt hår blev det idag och en tråkig tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0