Making big business

Okej, jag ska berätta om dagen today! Den började vid 10 över 8 med kundpass. Jag fick en jättegullig tjej som heter Matilda och skulle göra lite slingor. Vi blekte i hätta, mestadels i botten men även lite på längderna för att få ett ljusare helhetsintryck. Blev supersnyggt tycker jag!

Efter det slutade jag (eftersom jag inte har brudkursen) och jag gick, tillsammans med Maria i min klass, ner mot stan för att fördriva tiden lite till skolfotot vid 3. Tänkte att man måste ju vara med på det sista, eller hur?
Iallafall började vi med att sätta oss på mcd. Efter typ 20 minuter hade jag fortfarande inte fått min mcchicken jr, så jag gick fram och klagade. Det visade sig att dom hade glömt mig och som ersättning fick jag en cbo istället! Skitbra ju!

Mätta och belåtna gick vi uppåt stan och kollade lite efter en vinterjacka åt Maria. Det slutade med att vi la undan en everest på stadium, skitsnygg! Vi köpte även "hemmapermanent" och permanentspolar.

Efter skolfotot tog jag 4-tåget hem (dom andra fick ta 5-tåget haha). Träffade älskling lite innan han skulle iväg och jobba. Vi käkade lite snabbt och sen skulle jag permanenta mammas kompis som är här i ett par dagar.

Nu, 2 timmar senare är vi klara. Det blev skitbra och jag är 1000 spänn rikare, inte helt fel!

Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det mys framför tv:n

Sov gott alla söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0