Mina ansiktsprodukter





För lite mer än en månad sedan fick jag dessa rengöringsprodukter av min älskade pojkvän. Nu har jag använt dem ett tag så jag tänkte säga vad jag tycker om dom :)

Jag har aldrig haft "dålig" hy som vissa har (tycker faktist synd om er!), men jag har ändå haft problem med enstaka finnar och framför allt pormaskar.
Efter att ha använt dessa har jag märkt att jag inte har fått en enda finne och mina pormaskar har blivit "ljusare" och mindre. Dessutom tycker jag att porerna över huvud taget har blivit mindre och man får ett fint glow i huden.

Jag skulle verkligen rekommedera dessa produkter. Jag använder dem morgon och kväll och dessutom smörjer jag mig med pyttelite HTH Lotion också.

Jag har funderat på att också köpa ansiktscremen i samma serie, eftersom jag upplever att huden blir lite blank direkt efter och det ska den här ansiktscremen förhindra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0