Nu lägger jag mig!

Philip och jag har precis tittat klart på "I love you, Phillip Morris". Den var väl sådär, kanske för att jag hade ganska så höga förväntningar av dig för den var ju absolut inte dålig. Det var bara det att det skulle vara en komedi, med det var mer en drama med lite komedi i.



Vi hade också köpt hem smörpopcorn och lite godis. Vi smakade faktist dom där yoghurt-godisarna som alla säger är så äckliga. Visst, dom var annorlunda (dom har något gojjs i) men jag tycker faktist att dom var goda :)



Nu ska det iallafall bli skönt att lägga sig. Jag vet inte riktigt när jag måste gå upp imon, men jag är ju ledig hela dagen, skitskönt! Det är en liten hemlighet jag ska göra imon ;) hihi, ni kommer få veta det men kanske inte än riktigt. Jag får se om jag är snäll och berättar imorgon ;)

Godnatt alla sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0