Nya tapeter

Efter att Philip hade börjat jobba, åkte mamma och jag och kollade lite på tapeter. Hon ska tapetsera om i köket och jag tyckte det verkade kul eftersom vi kanske ska tapetsera om i vår lägenhet. Hittade många fina, det finns ju för många!

Efter det åkte vi till mormor och morfar för att hämta lite potatis eller vad det var (?) Vi stannade ett tag och mormor berättade att någon med ett okänt nummer har smsat till henne och frågat "Vad var det för läxa vi hade till måndag?" Haha, fick hjälpa henne lite. Skrev först att han troligtvis hade fel nummer. Han skrev "Men jag har bytt nummer" Haha, så trög! Tillslut fattade "Robin" och han kommer nog inte smsa henne mer. Stackars mormor :) Vi kom också överens om att jag ska klippa morfar antingen imorgon eller på söndag. Gutt med lite extrapengar nu till lägenheten :)



Jag tror att vi ska ha en fondvägg i någon färg med silver i iallafall, eftersom jag har så mycket möbler i silver redan nu :) Jag har hittat en tapet med ljus-silver-bakgrund och stora "skissade" blommor. Dessutom var det några röda detaljer på den, skitsnygg! Ska ta kort på den nästa gång jag är och kollar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0