Partyyy ikväll

Det blir ändrade planer ikväll. Egentligen skulle vi ha en mysig hemmakväll, men eftersom Philip är ledig imorgon är det väl bäst att passa på? Dessutom är det en hemma-fest, vilket är ganska kul för omväxlings skull :)

Philip slutar vid halv 9 ikväll och vid 10-tiden får vi skjuts!

Tror att jag tar min nyköpta korsett som jag köpte på H&M för inte så länge sedan :) Och så lacktights till det kanske? Eller vad tycker ni? Jag tycker det är så svårt när man har ett linne/tröja som är lite kort i midjan. Det snyggaste är ju så klart att ha ett par byxor som är låga i midjan, men jag har inga direkt, så jag brukar få ta tights istället.

Jag tror att jag kör på lite sotig make-up ikväll också, á la Taylor Momsen ;)

Ni får se en "kvällens outfit" innan jag åker! Nu ska jag gå och ta en lång och varm dusch :)



Här är min korsett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0