Rasta katten (?)

Har precis varit ute och gått med katten! Haha, nej han är ingen utekatt som får gå ut och gå med koppel.. Tycker synd om dom katterna. Katter ska vara lösa och kunna springa vart dom vill! Iallafall, mamma och jag gick en runda i skogen och katten tyckte det var kul att följa med och klart han fick det, mysigt :)

Småföretagande var sista lektionen idag. Tråkigt, men det förväntade jag ju mig.. Ångrar nästan att jag inte åkte hem istället för att vänta i 3 timmar på en lektion. Vi gick nästan bara igenom betygskriterier och sånt tråk ändå..

Är supertrött nu för övrigt. Kanske en liten tupplur skulle sitta fint?



Min fina kisse moses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0