Rutig skjorta!

Idag fick jag verkligen fredags-frukost! Potatisgratäng med fläskfilé, lite omväxling mot mina tråkiga mackor jag har ätit hela den här veckan typ.. Det är hyffsat god mat i skolan också, eller så god som skolmaten kan va..

Första lektionen nu är historia. Jag undrar vad vi ska göra, men den senaste tiden har det varit ganska så slappt, med filmer och liknande. Förutom att vi har läxa hela tiden då..

Idag blir det min nyinköpta, rutiga skjorta. Alltid kul med nya kläder! Vi får se om vi tar en "dagens outfit" idag istället, för att gottgöra er ;)

Ha en bra dag!



Här är min andra rutiga skjorta (inte den jag ska ha idag). Den andra är i mer ljusa färger som omväxling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0