Sex and the city

Jag är så duktig ;) Jag har gjort klart historian (ska bara skicka in den) och så har jag skrivit loggboken. Jag var lite lat förra gången, så jag skrev den först nu, oops.. Hoppas bara jag inte glömde något, för det var ju ett tag sen vi hade möte, hihi.

Nu ska jag bara skicka in historian och så tror jag att jag ska börja på mina jeans :) Problemet är bara att om jag orkar ena benet så kan jag inte ha dom imon, vilket jag hade tänkt. Ähh, jag borde väl hinna. Jag får se till att orka!

Ikväll slutar Philip vid 8 också, så det är ju mysigt :) Funderar på att tvinga honom att se Sex and the city 2 med mig, haha jag vet att jag är seg som inte har sett den än men alla säger ju att den är dålig (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0