Sleep like a queen

Imorgon är det fredag och det är superskönt! Tycker att veckorna går så himla fort när man har praktik! Imorgon har vi iallafall historia på morgonen, sedan en naturkunskaplektion innan lunch och en efter. Sen slutar vi :) Det innebär att jag tar 3-tåget imon, gutt! Jag får ju träffa Philip lite innan han börjar jobba vid 5 :)

Nu har jag duschat och ska snart gå och lägga mig. Vi har bytt lakan också så det blir lite extra lyxigt ;) Älskar att sova i nya lakan, tycker att man sover bättre då faktist :)



De här örngotten köpte jag på en inredningsbutik som heter Village. Har för mig att de kostade runt 100-lappen styck. Ganska så dyrt, men jag tyckte dom var så fina! Philip sover på "älskling!" och jag på "sussa sött..." Gulligt va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0