Snart kommer älskling hem

Älskling slutar jobba nu vid 9. Då blir det popcorn (smörsmak såklart) och mario-cart race hela natten. Haha, ne bara skojja, men en liten stund iallafall ;)

Har bestämt mig för att bli lite nyttigre. Inte helt nyttig, men lite mer iallafall. Lite mindre godis, lite mer sallad. Men då är väl popcorn det bästa snackset? Det är inte speciellt mycket fett i det, eller a, kanske smörpopcornen då men iallfall. Så jag har bestämt mig för att en gång i veckan får man äta men inte resten. Får se hur det går med det här, troligtvis inte speciellt bra, för det brukar det inte göra..


Kommentarer
Postat av: W W W . T I I I N A M A I T . B L O G G . S E ♥

sv; jag börjar följa din blogg nu :)))

2010-09-03 @ 20:58:33
URL: http://tiiinamait.blogg.se/
Postat av: Therese

Försöka kan man alltid...men det är inte lätt alla dagar...lycka till! :)

2010-09-03 @ 21:01:40
URL: http://thereselundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0