Snart sängen

Philip och jag har precis duschat och snart väntar sängen. Funderar på att ligga på spikmattan en 20 minuter ungefär innan jag somnar. Man blir så avslappnad då och alla musklerna slappnar av. Det är bra för min rygg för jag har alltid så ont och är så stel.

Jag ska också prova mina nya ansiktsprodukter, så ni får ett omdöme imorgon :)

Imorgon är det ju egentligen kundpass, men vi har istället eget hår, vilket innebär att vi får göra iordning oss i håret. Jag ska färga utväxten och färga ögonfransarna, som Matilda i min klass ska göra på mig :) Det är skönt att få utväxten färgad så fort, innan man har fått en 3-centimeters utväxt.

Har köpt Chic idag också, så ska avsluta kvällen med den :)

Vi hörs imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0