Student 2011

Sitter just nu och äter frukost. Rostad macka med ost fick det bli. Har egentligen en bit pizza kvar men jag känner mig bara äcklad av den just nu, usch..

Idag är det en kort skoldag. Vi har bara kundpass och sen slutar jag, vilket blir ungefär vid kvart över 12. Skönt va? På kundpassen tror jag att jag hade två klippningar och det funkar väl.

Vet inte om det var idag vi också skulle prova ut studentmössor? Får väl hoppas att jag isåfall hinner med mitt tåg vid 1 för det tänker jag inte missa!



Jag vill absolut inte ha en traditionell mössa. Usch, vad fult jag tycker det är. Texten ska iallafall vara i silver/vit istället för guld och sen får jag se om jag tar någon annan färg på bandet. Varför måste man se likadan ut som alla andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0