TACK, verkligen

Har tagit en dusch och somnar snart nu framför datorn.

Imorgon ska vi ha första idrotts-"lektionen", vi ska träffas och prata kost eller vad det var. Vi ska ha massa olika uppgifter på idrotten, bland annat egen lektion. Usch, jag fasar inför detta. Verkar också som att alla i klassen redan har parat ihop sig med någon (?) så jag får väl va själv. Skitkul, verkligen. Det är också imorgon (tror jag?) vi ska säga vilka vi ska vara med så det verkar ju ganska så kört för min del. Tack så mycket min kära klass!

Nu ska jag gå och sova så vi får väl se vad som händer imorgon. Uppdaterar er om det iallafall.

Förutom idrott så har vi historia och småföretagande. Jag har glömt läxan, fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0