This weak

Var ute med kissen en liten stund, haha han tycker ju att det är så kul :) Han bara galopperar efter oss, med svansen 5x så stor som den brukar vara, haha.

Nu ska jag ta något att käka, men får se vad det blir. Allt från vanlig mat till godis är möjligt. Popcorn känns lockande ;) Slår nog på the hills också och myser resten av kvällen :)

- Imorgon är det APU igen. Jag ska vara på salongen vid halv 9 på morgonen och så får jag se när jag slutar. Förhoppningsvis innan 6. Imorgon kommer älskling igen också :)

- Sedan är det onsdag och INGET KUNDPASS! Yesss, fan vad skönt! Istället ska vi ha eget hår, vilket innebär bye bye utväxten! Ska också färga ögonfransarna :) Fräscht! Det gör så otroligt stor skillnad när ögonfransarna är färgade! Särskilt när det är precis nygjort, för då har man som en liten eyeliner i ett par dagar, upp till en vecka. Like it! Jag ska vara med Matilda på eget hår och jag tror att hon skulle göra samma som jag :) Iallafall utväxten!
Slutar vid kvart över 12 så det blir 1-tåget hem :) Ska försöka hinna köpa ett halsband innan tåget går också, så jag får snabba mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0