Valinformation

Ja, som alla säkert vet som har läst min blogg, så var vi på valinfo idag i kalmarsalen. När vi kom in, satt alla partierna på scenen i en rad och vi fick sätta oss i stolarna framför (salen är ganska stor). Dom började vara snälla mot varandra och fick frågor som handlade mestadels om jobb och miljön. Men i slutet var catfighten igång! De hackade ner på varandra och avbröt och allt sånt där och det var askul! Publiken (vi) fick också ställa frågor till dom, som jag mest tyckte att dom bortförklarade och började prata om något annat.

Så vet ni vad ni ska rösta på i valet? Eller om ni inte är 18, vad hade ni röstat på och framför allt, vågar ni stå för det? När jag gick till valinfot idag trodde jag att jag var centerpartist, men efter idag vet i fan om jag inte är moderat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0