Vinter, vår, sommar, storm?

Jag fattar inte varför jag jämt fryser (?) Jag har frysit hela dagen. På salongen, troligtvis därför jag är i vatten så mycket. Ute, det är ju för fan storm ute. Hur kul är det? Sveriges nya årstider är tydligen: Vinter, vår, sommar, storm. Jag vill inte bo i Sverige isåfall.

Får man börja använda vinterjacka förresten? Känns alltid som att jag är först med det så jag får väl gå runt och frysa. Fan vad jobbigt..



Hittade ingen bild på mig på vintern, haha min mobil hade bara sommar.. Lustigt. Här är iallafall Philip och hans vovve.

Nu ska jag gå och ta en varm dusch så länge som... jag får... tills mamma ropar...

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :)

2010-09-28 @ 20:17:47
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0